Senior Projectmanager Digital

Versneller en innovator gezocht voor onze digitale marketing.

De Hartstichting wil voorop lopen in digitale marketing. Om  te versnellen en te innoveren zoeken we voor onze (digital) projecten en programma’s, een strategische hands-on

Senior Projectmanager Digital

• 40 uur per week

Als Senior Projectmanager Digital ben je verantwoordelijk voor de realisatie van meerdere projecten en/of programma's tegelijkertijd. Je levert een cruciale bijdrage in het versnellen van de time to market van strategische marketing en IT-projecten. Je concretiseert wensen van opdrachtgevers, neemt opdrachtformuleringen en business cases als uitgangspunt en vertaalt deze door naar concrete plannen. De projecten bevinden zich op het snijvlak van digitaal, marketing & communicatie en IT en worden agile aangestuurd. Verder ben je verantwoordelijk voor het:

• Opstellen en afstemmen van roadmaps en projectplannen en het creëren van draagvlak en betrokkenheid
  • Realiseren, bewaken en het evalueren van de uitvoering van de projectplannen o.b.v. KPI’s
  • Samenstellen en aansturing van de projectteams en externe partners
  • Coachen en motiveren binnen het projectteam en het stimuleren van persoonlijke (door)ontwikkeling op het gebied van agile werken en growth hacking
  • Volgen en signaleren van externe ontwikkelingen in het vakgebied

Je adviseert opdrachtgevers en management. Als je deliverables van je programma of project gerealiseerd hebt, lever je deze aan de business en operationele organisatie op volgens vooraf gedefinieerde criteria en zorg je voor een goede overdracht en borging. Je draagt actief bij aan het lerend vermogen van de organisatie.

Wie jij bent of wat biedt jij

• HBO+/WO werk- en denkniveau,
  • afgeronde relevante opleiding (IT/Marketing)
  • minimaal 5-10 jaar werkervaring in een soortgelijk rol
  • senior Projectmanager met aantoonbare agile ervaring in het leiden van digital marketing & IT-projecten
  • self starter, growth hacker, resultaat – en oplossingsgericht, inventief, klantgericht
  • communicatief sterk, presentatie skills en teamspeler

• De mogelijkheid om te werken in een ambitieuze en mensgerichte organisatie
  • Een aanstelling op basis van een jaarcontract, met uitzicht op verlenging
  • Een salaris tussen € 3.440,- en € 4.991,- bruto per maand, afhankelijk van relevante werkervaring
  • 30 vakantiedagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijk vakantiegeld
  • Reiskostenregeling, gunstige pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en studiekostenregeling

Uiteraard roken wij niet bij de Hartstichting en hebben wij aandacht voor een gezonde leefstijl.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Dideke van Lieshout, Teammanager Digital & Klantinteracties op telefoonnummer 06-34034402.

Over de Hartstichting

De Hartstichting werkt aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te maken, zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit.

De Hartstichting heeft een ambitieuze marketing organisatie. Merk bouwen en zoveel mogelijk mensen en bedrijven bereiken, betrekken en activeren staan centraal in onze strategie. Dit zie je in de eerste plaats terug in de resultaten van onze campagnes en het  levert bovendien veel nominaties en vakprijzen op. Zoals Zilveren Effies (2017 & 2016), Gouden Grand Prix Content Marketing (2017), Website van het jaar (2015). Nominaties voor: Dutch Interactive Awards (2018 & 2016), Marketing Company of the year (2018)en Website van het jaar (2016).

Zuid-Holland
Full-time