Stagiair Communicatie Acties & Events

Heb jij passie voor het communicatievak?

Heb jij een passie voor het communicatie vak? Wil je onderdeel uitmaken van mooie acties & evenementen waarbij je bijdraagt aan een goed doel? En volg je een marketing- of communicatiestudie? Dan is de Hartstichting op zoek naar jou! In 2018 hebben wij een uitdagende stageplek beschikbaar voor een enthousiaste, zelfstandige professional in opleiding.

Wat maakt de stage bijzonder?

Als stagiair communicatie ben je heel divers bezig. Je ondersteunt het team zo breed mogelijk. Het team Acties & Events organiseert fondsenwervende acties en evenementen zoals de Trihartlon, 11Strandentocht, de Hartstochten, de jaarlijkse collecte en de kitesurfmarathon Hoek tot Helder. Je ondersteunt bij de communicatie van acties & events en de vrijwilligerscommunicatie. Verder ondersteun je het team bij de productie van on- en offline communicatiemiddelen en het schrijven van teksten.

De stage opdracht

We zoeken een tweede- of derdejaars student voor 32-40 uur per week. We zijn een dynamisch team met een gezonde instelling om het maximale uit onze acties en evenementen te halen en zoeken iemand met eenzelfde instelling. We werken op basis van duidelijke doelstellingen en plannen maar steken daarbij wel elke dag gewoon onze handen uit de mouwen. Je leert hier door ervaring. Hands-on. Elke dag weer en geen dag is hetzelfde.

Studierichting:

Hbo marketing of communicatie, tweede- of derde leerjaar.

Hoe ziet jouw dag er uit?
Als stagiair communicatie werk je zelfstandig en ondersteun je de Eventmanager en Relatiemanager bij de productie van on- en offline communicatiemiddelen en het schrijven van teksten. De ene dag schrijf je een persbericht voor een evenement, de andere dag produceer je de e-nieuwsbrief voor de vrijwilligers en de volgende dag ontwikkel je een brochure en schrijf je teksten voor de website. Daarnaast is er ruimte om taken op te pakken waarvan jouw hart sneller gaat kloppen. Denk aan het bedenken en opstellen van communicatieplannen en het bedenken van social media acties, het ontwikkelen van communicatiemiddelen (zoals flyers, banners, roll-ups etc) of het schrijven van artikelen voor diverse nieuwsbrieven en –sites. Je stage is eigenlijk niet in een A4-tje te vangen, je draait mee met het team en brengt zo je opleiding in praktijk.

Jouw profiel:

• Pragmatische instelling
  • Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk
  • Affiniteit en ervaring met online marketing
  • Creatief; kunnen denken in invalshoeken voor de verschillende actie & events (print, online, video, social)
  • Zelfstandig
  • Leergierig
  • Affiniteit met het ontwikkelen/inzetten van communicatiemiddelen en het toepassen van on- en offline media.
  • Bij voorkeur ben je woonachtig in of in de omgeving van Den Haag.

Periode stage

Vanaf september 2018

Begeleiding vanuit de organisatie

Je wordt begeleid door een Eventmanager & Relatiemanager van de Hartstichting en je maakt deel uit van het team Acties& Evenementen

Een uitdagende stage met veel verantwoordelijkheid in een inspirerende werkomgeving bij een A-merk.  Je werkt binnen een collegiaal team met ontwikkelingsmogelijkheden.Je ontvangt een stagevergoeding en hebt recht op vakantiedagen. Verder stimuleren wij vitaliteit en gezondheid binnen onze organisatie en verwachten we dus dat je geen roker bent.

Reageren:

Mocht je interesse hebben dan verzoeken we je een c.v. met motivatiebrief te sturen naar m.vaneden@hartstichting.nl. geef ook aan voor welke positie je interesse hebt. Voor vragen kun je terecht bij Michel van Eden, HR adviseur. Telnr.: 06 39143750

S18-01
Noord-Holland