Listmanager/databasemedewerker

De Hartstichting werkt aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te maken, zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit.

Onze ambitie: ervoor zorgen dat we hart- en vaatziekten eerder kunnen herkennen, opsporen en beter behandelen. Daartoe financiert de Hartstichting wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting en werkt aan verbeteringen in de zorg en hulpverlening om zo hart- en vaatziekten verder terug te dringen.

Kennismanagement, business intelligence en innovatiemanagement zijn ondergebracht bij team Strategie & Informatievoorziening. Het team ondersteunt de organisatie bij het generen, verzamelen, interpreteren, borgen en ontsluiten van informatie, kennis en trends zowel op het gebied van hart- en vaatziekten als op het brede terrein van bedrijfsvoering.

Voor het onderdeel business intelligence van team Strategie & Informatievoorziening zoeken wij een

Listmanager/databasemedewerker

• 32 uur per week
  • per direct
  • standplaats Den Haag

In deze veelzijdige functie leg je de verbinding tussen fondsenwerving, databasemarketing en het functioneel applicatiebeheer van ons CRM (Customer Relationship Management) met als doel efficiënt en correct verwerken van alle donateurs bestanden die betrekking hebben op incasso, giften en campagnes. Daarnaast is het van belang dat er oog is voor verbeteren van dataprocessen en kwaliteit. Het gaat om een bestaande functie met de ruimte om binnen de kaders zelf sturing te geven aan de invulling. Dit doe je o.a. door het:

• genereren en selecteren van verschillende marketinglijsten en rapportages voor diverse campagnes
  • ex- en importeren van databestanden binnen het CRM
  • initiëren van het maandelijkse incassoproces en het verwerken van bankbestanden
  • inrichten en beheren van de klantprocessen (Customer Journey) voor nieuwe en bestaande campagnes
  • signaleren van knelpunten binnen het CRM en het aandragen van (proces)verbeteringen

• Mbo+/Hbo werk- en denkniveau, richting marketing/fondsenwerving
  • Diploma Nima A/DMA
  • Ruime ervaring met het maken van selecties en rapportages in relationele databases
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Goede kennis van MS Office
  • Kennis van Microsoft Dynamics CRM is een pré

Je herkent jezelf in onze organisatiewaarden vooruitstrevend, extern gericht en vitaal en je werkt vanuit het hart, vanuit eigenaarschap en samen. Verder ben je in staat om binnen jouw verantwoordelijkheden een eigen mening te vormen over de aanpak van het werk en plant en organiseert het werk en de processen op logische wijze. Je gaat zorgvuldig te werk en hebt oog voor detail. Daarnaast ben je in staat om problemen te herkennen en verwoorden en denk je op een oplossingsgerichte wijze mee over de gezamenlijke doelstellingen.

• De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen in een professionele en mensgerichte organisatie
  • Een jaarcontract met uitzicht op verlenging
  • Een salaris tussen € 2.563,- en € 3.340,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (40 uur) afhankelijk van relevante werkervaring
  • 30 vakantie dagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling.
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijk vakantiegeld.
  • Reiskostenregeling, gunstige pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en studiekostenregeling.

Uiteraard roken wij niet bij de Hartstichting en hebben wij aandacht voor een gezonde leefstijl.

Meer informatie over onze organisatie vind je op onze website www.hartstichting.nl. Heb je vragen over de functie neem dan contact op met Raymond Wimmers, Teammanager Strategie & Informatievoorziening op 06-12504992.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

• Noord-Holland
  • Utrecht