Secretaresse / Planner

Organisatie- en planningstalent

Ben jij proactief en flexibel ingesteld en krijg je energie van plannen en organiseren? Laat jij je niet snel uit het veld slaan en wil je jouw talenten verder ontwikkelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De Hartstichting werkt aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te maken, zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit.

Onze ambitie: ervoor zorgen dat we hart- en vaatziekten eerder kunnen herkennen, opsporen en beter behandelen. Daartoe financiert de Hartstichting wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting en werkt aan verbeteringen in de zorg om zo hart- en vaatziekten verder terug te dringen. De sleutel tot succes ligt hierbij in twee woorden: versnelling en betrokkenheid.

Om dit te kunnen realiseren zoeken wij voor de afdeling Allianties, Wetenschap en Innovatie op korte termijn een

Secretaresse / Planner

• 32 uur per week

die voornamelijk gaat werken voor het team Onderzoek en Zorginnovatie en het leuk vindt om complexe vergaderingen te plannen en organiseren. Je bent een echte spin in het web en zorgt daarnaast samen met een collega voor de ondersteuning van het afdelingshoofd en de overige teammanagers en medewerkers van de afdeling. Je taken omvatten onder andere het:

• beheren en plannen van complexe afspraken en bijeenkomsten in meerdere agenda’s,
  • verwerken van (internationale) post/mail en het prioriteren en uitzoeken van dossiers en stukken,
  • opstellen en verwerken van brieven, mails etc. aan de hand van globale aanwijzingen,
  • notuleren van in- en externe bijeenkomsten en het opstellen van verslagen en samenvattingen;
  • voorbereiden en faciliteren van diverse activiteiten;
  • voorbereiden van vergaderstukken en de afhandeling van besluiten en actielijsten;
  • telefoonafhandeling en archiefwerkzaamheden;
  • signaleren en het voorstellen van administratieve en secretariële verbeterpunten.

Wij vragen:

• Mbo diploma managementassistente/secretaresse
  • enige jaren werkervaring in een secretariële functie
  • ruime ervaring met het plannen en organiseren van complexe vergaderingen
  • ervaring met MS office en Outlook
  • enige kennis van en affiniteit met wetenschappelijk onderzoek, gezondheidszorg en medische terminologie
  • uitstekende communicatieve- en schriftelijke vaardigheden
  • goede beheersing van de Engelse taal

Je bent servicegericht, doortastend en flexibel ingesteld en hebt de ambitie om vanuit jouw hart bij te dragen aan onze doelstellingen, waarbij wij jou de kans bieden om jouw talenten verder te ontwikkelen. Verder ben je resultaatgericht, stressbestendig en krijg je energie van plannen en organiseren.

• De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen in een professionele en mensgerichte organisatie
  • Een jaarcontract met uitzicht op verlenging
  • Een salaris tussen € 2.274,- en € 2.913,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (40 uur) afhankelijk van relevante werkervaring
  • 30 vakantie dagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling.
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijk vakantiegeld.
  • Reiskostenregeling, gunstige pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en studiekostenregeling.

Uiteraard roken wij niet bij de Hartstichting en hebben wij aandacht voor een gezonde leefstijl.

Algemene informatie vind je op onze website www.hartstichting.nl. UItsluitend voor meer infromatie over de functie kun je (van dinsdag tot en met vrijdag) contact opnemen met Wil Korbee op 070-31 55 692. Deze vacature is gelijktijdig in- en extern geplaatst. Bij gelijke geschiktheid gaan interne kandidaten voor.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Zuid-Holland
Part-time