Collecte Coördinator

De Hartstichting werkt aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te maken, zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit. Onze ambitie: ervoor zorgen dat we hart- en vaatziekten eerder kunnen herkennen, opsporen en beter behandelen. Daartoe ondersteunt de Hartstichting wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting en werkt aan verbeteringen in de zorg en hulpverlening om zo hart- en vaatziekten verder terug te dringen.

Het team Acties & Events is verantwoordelijk voor alle fondsenwervende acties & evenementen van de Hartstichting. Van het organiseren van de jaarlijkse collecte (Hartweek) tot het organiseren van merkeigen publieksevenementen. Tevens worden particuliere initiatieven ondersteund en waar mogelijk uitgebreid. Voor het servicepunt van het team Acties & Events zoeken wij een proactieve, klant- en servicegerichte:

Collecte coördinator

• 36-40 uur per week
  • Jaarcontract

die centraal vanuit ons kantoor in Den Haag bouwt aan een langdurige binding en samenwerking met onze (vrijwillige) collecteorganisatoren en collectanten in het hele land.

Als collecte coördinator ben jij:

• Op zoek naar een uitdagende en veelzijdige baan;
  • Communicatief sterk en heb je een klantgerichte en commerciële instelling;
  • Een echte netwerker met een groot inlevingsvermogen;
  • Beschikbaar in de avonduren of weekenden indien nodig;
  • Werkzaam geweest binnen een Goede doelen omgeving waarin je hebt samengewerkt met vrijwilligers er ervaring hebt met collecteactiviteiten;
  • Een energieke zelfstarter met een groot inlevingsvermogen;
  • In het bezit van een relevant Mbo diploma en een rijbewijs B;
  • Vooruitstrevend en continue op zoek naar verbetermogelijkheden om de tevredenheid en binding met de vrijwilligers te versterken/borgen.

Je volgt, signaleert en analyseert relevante externe ontwikkelingen en behoeften en vertaalt dit door naar onze dienstverlening. Binnen het Servicepunt ben je verantwoordelijk voor de verdeling van de reguliere werkzaamheden. Verder ben je:

• In staat om een (relatiebeheer) activiteitenplan op te stellen, te realiseren en de kwaliteit en kwantiteit te bewaken;
  • Onze contactpersoon voor de doelgroep waarbij het jouw taak is om de benodigde informatie en adviezen te verstrekken;
  • Verantwoordelijk voor een adequate afhandeling van vragen, klachten en problemen van de collecteorganisatoren.

Wij bieden:

• De mogelijkheid om te werken in een ambitieuze en mensgerichte organisatie
  • Een aanstelling op basis van een jaarcontract, met uitzicht op verlenging
  • Een salaris tussen € 2.762,- en € 3.340,- bruto per maand, afhankelijk van relevante werkervaring
  • 30 vakantiedagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijk vakantiegeld
  • Reiskostenregeling, gunstige pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en studiekostenregeling

Uiteraard roken wij niet bij de Hartstichting en hebben wij aandacht voor een gezonde leefstijl.

Meer informatie over de functie is te verkrijgen bij Simone Karper, Coördinator Servicepunt op 070 -3155642.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.

16-12-2018

zsm