Marketing Coördinator

De Hartstichting werkt aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te maken, zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit. Onze ambitie: ervoor zorgen dat we hart- en vaatziekten eerder kunnen herkennen, opsporen en beter behandelen. Daartoe financiert de Hartstichting wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting en werkt aan verbeteringen in de zorg en hulpverlening om zo hart- en vaatziekten verder terug te dringen.

Doelgroepmarketing is constant in beweging. De Hartstichting wil hierin voorop lopen en als eerste nieuwe kansen spotten om meer publiek te bereiken en te betrekken bij onze doelstellingen.

Om onze ambities te realiseren zoeken wij voor het team Doelgroepmarketing een

Marketingcoördinator

• 36 - 40 uur per week
  • Per 1 januari 2019

In deze uitdagende baan ben je de expert in het werven, upgraden en behouden van klanten in het Face-to-Face kanaal. Je bent verantwoordelijk voor de resultaten van de wervingscampagnes, beheert het budget en bent in staat uitstekende resultaten te bereiken met onze samenwerkingspartners. Daarnaast is het aan jou, om het succes van Crowdfunding – het publiek direct laten bijdragen aan projecten van onderzoekers- verder uit te bouwen voor de Hartstichting.

Als nieuwe Marketing coördinator ben jij:

• In staat om het marketingplan verder te ontwikkelen en realiseren
  • Een projectmatige werker
  • In staat om met externe bureaus optimale resultaten te bereiken
  • Klantgericht
  • Communicatief vaardig
  • Vooruitstrevend en continu op zoek naar oplossingen
  • Samenwerkingsgericht

Je hebt minimaal een commerciële HBO-opleiding afgerond en 3 tot 5 jaar ervaring met het inzetten van marketinginstrumenten bij voorkeur in het Face-to-Face kanaal. Ervaring met Crowdfunding en ervaring binnen de goede doelen sector of  in een andere fondsenwervende omgeving is een pré.

Wat wij bieden:

• De mogelijkheid om te werken in een ambitieuze en mensgerichte organisatie die zich inzet voor het bestrijden van hart- en vaatziekten
  • Een aanstelling op basis van een jaarcontract
  • Een salaris tussen € 2.762,- en € 3.871,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (40 uur) afhankelijk van relevante werkervaring
  • 30 vakantie dagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijk vakantiegeld
  • Reiskostenregeling, gunstige pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en studiekostenregeling

Uiteraard roken wij niet bij de Hartstichting en hebben wij aandacht voor een gezonde leefstijl.

Meer informatie
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Nicolette Borst, HR adviseur op 070-3155511 of n.borst@hartstichting.nl .

16-12-2018

01-01-2019