Online Marketeer

De Hartstichting wil voorop lopen in digitale marketing. Daarom zoeken wij een data driven Online Marketeer die ons naar de next level gaat brengen.

Ben jij een echte data nerd die alles weet van GA, GTM, SEO en SEA? Ben je gedreven om de conversies en UX van onze platformen en content naar een hoger niveau te brengen?  Kom dan ons Team Digital & Klantinteracties (16 personen) versterken als

Online marketeer

• 40 uur per week

Online marketing is constant in beweging. De Hartstichting wil hierin voorop lopen en als eerste nieuwe kansen spotten om meer mensen te bereiken en te betrekken bij onze doelstellingen.

Je analyseert de performance van onze digitale kanalen, je vertaalt inzichten naar continue optimalisaties om onze kanalen te laten groeien en campagnes effectiever te maken. A/B testing zit in je DNA. Je neemt initiatief om nieuwe manieren van digitaal activeren en doneren te ontwikkelen en succesvol te maken. Dit doe je samen met je collega’s binnen en buiten het team en met externe partners. Je bent ondernemend, maar doet nooit iets zonder data. Je taken zijn onder meer:

• Het continu optimaliseren van onze sites en apps, SEO en SEA o.b.v. KPI’s.
  • Initiëren van performance analyses en verbetervoorstellen m.b.v. Google Analytics en optimalisatie tools.
  • Inrichten van dashboards (bijv. in Google Datastudio) en delen inzichten in de organisatie met als doel optimalisaties en verhogen digitale vaardigheid collega’s uit andere teams.
  • Spotten en ontwikkelen van innovatieve manieren om mensen aan de Hartstichting te binden en de performance van onze kanalen te verbeteren.
  • Growth hacking skills en proactief projectmanagement.
  • Aansturen van externe bureaus (briefen, aansturen op deliverables).

Jouw achtergrond

• Afgeronde relevante opleiding met HBO+ werk- en denkniveau
  • datadriven online marketeer met minimaal 3 jaar werkervaring
  • aantoonbare track record m.b.t. UX en marketing automation
  • aantoonbare ervaring met A/B testing optimalisatie tools zoals Hotjar en VWO
  • uitstekende vaardigheden m.b.t. Google analytics  SEO en SEA
  • ervaring met e-mailmarketing is een pré
  • self starter en resultaat– en oplossingsgericht
  • growth hacking mentaliteit

Je bent communicatief sterk, ambitieus, kritisch en een teamspeler. Verder ben je vooruitstrevend en in staat om in te spelen op (technologische) trends en ontwikkelingen en heb je gevoel voor content-ontwikkeling.

Wat wij bieden

• De mogelijkheid om te werken in een ambitieuze en mensgerichte organisatie die zich inzet voor het bestrijden van hart- en vaatziekten
  • Een aanstelling op basis van een jaarcontract, met uitzicht op verlenging.
  • Een salaris tussen € 3.160,- en € 4.526,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (40 uur) afhankelijk van relevante werkervaring
  • 30 vakantie dagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijk vakantiegeld
  • Reiskostenregeling, gunstige pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en studiekostenregeling

Uiteraard roken wij niet bij de Hartstichting en hebben wij aandacht voor een gezonde leefstijl.

Meer informatie

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Dideke van Lieshout,  Teammanager Digital & Klantinteracties op telefoonnummer 06-34034402.

Over ons

De Hartstichting werkt aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te maken, zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit.

Onze ambitie: ervoor zorgen dat we hart- en vaatziekten eerder kunnen herkennen, opsporen en beter behandelen. Daartoe financiert de Hartstichting wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting en werkt aan verbeteringen in de zorg en hulpverlening om zo hart- en vaatziekten verder terug te dringen. De sleutel tot succes ligt hierbij in twee woorden: versnelling en betrokkenheid.

De Hartstichting heeft grote ambities op het gebied van digitale marketing. Merk bouwen en zoveel mogelijk mensen en bedrijven bereiken, betrekken en activeren staan centraal in onze strategie. Dit zie je in de eerste plaats terug in de resultaten van onze campagnes en het  levert bovendien veel nominaties en vakprijzen op. Zoals Zilveren Effies (2017 & 2016), Gouden Grand Prix Content Marketing (2017), Website van het jaar (2015). Nominaties voor: Dutch Interactive Awards (2018 & 2016), Marketing Company of the year (2018)en Website van het jaar (2016).

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

• Noord-Holland

21-12-2018