Stagiair Eventmedewerker/Team Acties & Events

Heb jij een passie voor het organiseren van evenementen, affiniteit met het opzetten van acties en wil je onderdeel uitmaken van een leuk team waarbij je bijdraagt aan een goed doel? Dan is de Hartstichting op zoek naar jou! In 2019 hebben wij een uitdagende stageplek beschikbaar voor een enthousiaste, zelfstandige professional in opleiding.

Wat maakt de stage bijzonder?

Als stagiair Eventmedewerker ben je heel divers bezig. Je ondersteunt het team zo breed mogelijk. Het team Acties & Events organiseert fondsenwervende acties & evenementen zoals Cycle Paris, 11Strandentocht, de Hartstochten, de jaarlijkse collecte, de kitesurfmarathon Hoek tot Helder maar ook diverse particulieren acties in het land. De ene dag koop je event materialen in, de andere dag heb je een locatie bezoek, de volgende dag bent je de vraagbaak voor particulieren die in actie komen voor de Hartstichting. Je helpt actievoerders verder op weg via telefoon en email, brengt ze in contact met de eventcoördinator en je denkt mee over het verbeteren van ons actieplatform www.voordehartstichting.nl.

De stage opdracht

We zoeken een tweede- of derdejaars student voor 32-40 uur per week, het betreft een meewerk stage. We zijn een dynamisch team met een gezonde instelling om het maximale uit onze acties en evenementen te halen en zoeken iemand met eenzelfde instelling. We werken op basis van duidelijke doelstellingen en plannen, maar steken daarbij wel elke dag gewoon onze handen uit de mouwen. Je leert hier door ervaring. Hands-on. Elke dag weer en geen dag is hetzelfde.

Studierichting:

Hbo, Hospitality, Eventmanagement, Facilitymanagement, Media & Entertainmentmanagement, Vrijetijdsmanagement, tweede- of derde leerjaar.

Hoe ziet jouw dag er uit?
Als stagiair Eventmedewerker werk je zelfstandig en ondersteun je de Eventmanager & Relatiemanager met de productiewerkzaamheden. Je bent betrokken bij het bestellen van de benodigde materialen voor een event, bij het opstellen van het draaiboek en het indelen van personeel en vrijwilligers. Entertainment moet gezocht worden en social media moet ingezet worden. Je bent het aanspreekpunt voor particuliere actievoerders en helpt hun initiatieven met de eerste praktische vragen en het opsturen van materialen. Natuurlijk ben je ook aanwezig bij onze acties en evenementen om te ondersteunen. Je denkt mee over de invulling van het event en helpt bij het vinden en aansturen van eventvrijwilligers. Soms is dat in een weekend of op een avond. Je stage is eigenlijk niet in een A4-tje te vangen, je draait mee met het team en brengt zo je opleiding in praktijk.

Jouw profiel:

• Pragmatische instelling
  • Iemand met een hart voor evenementen
  • Iemand die houdt van aanpakken en niet snel opgeeft
  • Affiniteit en ervaring met het organiseren van acties en evenementen
  • Creatief; kunnen meedenken bij de creatieve invullingen van een actie of evenement
  • Zelfstandig
  • Leergierig

Periode stage

Vanaf augustus/september 2019. Mocht een andere periode jou beter schikken, dan overleggen wij graag met jou over de mogelijkheden.

Begeleiding vanuit de organisatie

Je wordt begeleid door een Eventmanager van de Hartstichting en je maakt deel uit van het team Acties & Evenementen.

Een uitdagende stage met veel verantwoordelijkheid in een inspirerende werkomgeving bij een A-merk.  Je werkt binnen een collegiaal team met ontwikkelingsmogelijkheden. Je ontvangt een stagevergoeding en hebt recht op vakantiedagen.

Reageren

Voor verdere informatie over deze stage kun je terecht bij Anna Koster of Lieke Belderbos, beide zijn Project medewerker in het team Acties & Events. Telnr: 070 - 3155555

• Noord-Holland
  • Utrecht