Stagiair Eventmedewerker/Team Acties & Events

Heb jij een passie voor het organiseren van evenementen, affiniteit met het opzetten van acties en wil je onderdeel uitmaken van een leuk team waarbij je bijdraagt aan een goed doel? Dan is de Hartstichting op zoek naar jou! In 2019 hebben wij een uitdagende stageplek beschikbaar voor een enthousiaste, zelfstandige professional in opleiding.

Wat maakt de stage bijzonder?

Als stagiair Eventmedewerker ben je heel divers bezig. Je ondersteunt het team. Het team Acties & Events organiseert fondsenwervende acties & evenementen zoals Cycle Paris, 11Strandentocht, de Hartstochten, de jaarlijkse collecte, de kitesurfmarathon Hoek tot Helder maar ook diverse particulieren acties in het land.

De stage opdracht

We zoeken een tweede- of derdejaars student voor 32-40 uur per week, het betreft een meewerk stage. We zijn een dynamisch team met een gezonde instelling om het maximale uit onze acties en evenementen te halen en zoeken iemand met eenzelfde instelling. We werken op basis van duidelijke doelstellingen en plannen, maar steken daarbij wel elke dag gewoon onze handen uit de mouwen. Je leert hier door ervaring. Hands-on. Elke dag weer en geen dag is hetzelfde.

Studierichting:

Hbo, Hospitality, Eventmanagement, Facilitymanagement, Media & Entertainmentmanagement, Vrijetijdsmanagement, tweede- of derde leerjaar.

Hoe ziet jouw dag er uit?
Als stagiair Eventmedewerker werk je zelfstandig en ondersteun je de Eventmanager & Relatiemanager. Je bent betrokken bij alle facetten van de evenementen, van het opstellen van het draaiboek tot het indelen van personeel en vrijwilligers. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor particuliere actievoerders en helpt hun initiatieven met de eerste praktische vragen en de totstandkoming van hun actie. Natuurlijk ben je ook aanwezig bij onze acties en evenementen om te ondersteunen. Soms is dat in het weekend of op een avond. Je stage is eigenlijk niet in een A4-tje te vangen, je draait mee met het team en brengt zo je opleiding in praktijk.

Jouw profiel:

• Pragmatische instelling
  • Iemand met een hart voor evenementen
  • Iemand die houdt van aanpakken
  • Affiniteit en ervaring met het organiseren van acties en evenementen
  • Creatief; kunnen meedenken bij de creatieve invullingen van een actie of evenement
  • Zelfstandig
  • Leergierig

Periode stage

In overleg: het team is continu op zoek naar stagiaires die de acties en evenementen mooier maken.

Begeleiding vanuit de organisatie

Je wordt begeleid door een Eventmanager van de Hartstichting en je maakt deel uit van het team Acties & Evenementen.

Een uitdagende stage met veel verantwoordelijkheid in een inspirerende werkomgeving bij een A-merk.  Je werkt binnen een collegiaal team met ontwikkelingsmogelijkheden. Je ontvangt een stagevergoeding en hebt recht op vakantiedagen.

Reageren

Voor verdere informatie over deze stage kun je terecht bij Ronald Schouten, Teammanager Acties & Events.  Telnr: 070 - 3155555

• Noord-Holland
  • Utrecht