Je hart ben jij. Wij zijn er voor je hart.

Voorlichter Infolijn

Ben jij een bevlogen gezondheidsvoorlichter? Denk jij vanuit de doelgroep en heb jij ervaring met chatten. Dan is de Hartstichting op zoek naar jou!

Voor het team Digital & Klantinteracties zoeken wij per direct

• Voorlichter Infolijn Hartstichting
  • 32-40 uur per week
  • per direct
  • standplaats Den Haag

Dit ga je doen:

Als voorlichter van de Infolijn beantwoord je via chat, telefoon, mail en social media vragen van publiek, patiënten, naasten en (zorg)professionals over hart- en vaatziekten, risicofactoren, reanimatie,  onderzoek en geef je adviezen over een gezonde leefstijl. De Infolijn beantwoordt jaarlijks duizenden vragen. Voor collega’s ben je samen met de andere voorlichters het aanspreekpunt voor medisch inhoudelijke vragen en je ondersteunt onze campagnes door vragen van het publiek te beantwoorden.

De Infolijn is onderdeel van het team Digital & Klantinteracties. Dit team is verantwoordelijk voor alles wat de Hartstichting online doet. De Hartstichting wil zoveel mogelijk Nederlanders betrekken bij haar missie en merk. De voorlichters van de Infolijn spelen een cruciale rol bij het verwezenlijken van onze missie om het maximale uit het hart te halen, zodat iedereen uit het leven kan halen wat er in zit. Een gezond hart voor iedereen.

Als voorlichter van de Infolijn heb jij:

• Een HBO+ werk- en denkniveau met een (para)medische achtergrond;
  • Kennis van hart- en vaatziekten is gewenst;
  • Ruime ervaring met één-op-één gezondheidsvoorlichting;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Een service- en klantgerichte instelling.

Je vindt het leuk om te chatten, telefonisch vragen te beantwoorden en past je teksten moeiteloos aan het  medium en de doelgroep aan. Verder ben je klantgericht, beschik je over een groot inlevingsvermogen en ben je een teamplayer. Je bent in staat om inhoudelijke vragen goed in kaart te brengen en hier op een proactieve wijze op in te spelen. Je weet hoe je een (chat)gesprek klantgericht en doelgericht voert onder tijdsdruk. Je gaat zorgvuldig te werk, hebt oog voor detail en hebt ideeën over hoe we onze voorlichting kunnen verbeteren en vernieuwen.

Wij bieden:

Een uitdagende functie in een enthousiast, gedreven en professioneel team binnen een rookvrije organisatie die in beweging is. De aanstelling is tijdelijk voor de periode van één jaar met uitzicht op verlenging. Het salaris is marktconform voor de goede doelen sector en bedraagt maximaal €  4.031,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (40 uur) afhankelijk van relevante werkervaring. Verder biedt de Hartstichting:

• 30 vakantie dagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling;
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijk vakantiegeld;
  • Reiskostenregeling en gunstige pensioenregeling;
  • 155 enthousiaste collega’s en werk dat er toe doet.

Over de Hartstichting

De Hartstichting werkt aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te maken, zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit. Onze ambitie: ervoor zorgen dat we hart- en vaatziekten eerder kunnen herkennen, opsporen en beter behandelen. Daartoe financiert de Hartstichting wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting en werkt aan verbeteringen in de zorg en hulpverlening om zo hart- en vaatziekten verder terug te dringen.

Meer informatie over onze organisatie vind je op onze website www.hartstichting.nl. Voor vragen over de functie kun je op dinsdag, donderdag en vrijdag contact opnemen met Quirine Geeraerts, Voorlichter Infolijn op 070-315 55 40.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.

08-03-2020

z.s.m.