Stageplaats Acties & Events

Kan jij goed organiseren en vind je het leuk om meerdere dingen te gelijk te doen? Heb je affiniteit met evenementen en krijg je energie van het contact met mensen? En wil je onderdeel uitmaken van een enthousiast team waarbij je bijdraagt aan een goed doel? Dan is de Hartstichting op zoek naar jou! In 2023 hebben wij plek voor een meewerkstage binnen ons team voor een enthousiaste en zelfstandige professional in opleiding.

Stagiair Evenementen

Wat maakt de stage bijzonder?

Als stagiair binnen het team Acties & Events ziet geen dag er hetzelfde uit. Je ondersteunt onder begeleiding van een Eventmanager het team zo breed mogelijk bij alles wat er komt kijken bij het organiseren van de CYCLE events en de Hartstocht. Dit zit met name in de voorbereiding van onze evenementen, want daar zit het meeste werk. De ene dag koop je event materialen in, de andere dag ben je aan het bedenken hoe we onze social kanalen moeten inzetten en heb je veel contact met onze deelnemers. Je helpt deze mensen verder op weg via telefoon, social media en email.  Ook help je bijvoorbeeld mee met het verbeteren van onze websites cyclevoorjehart.nl en hartstocht.nl.

Wie zoeken we precies

Wij bieden een meewerkstage voor een tweede- of derdejaars student voor 4 of 5 dagen per week. Je volgt een hbo-opleiding richting Hospitality, Event-, Facility-, Media en Entertainment- , Marketing & communicatie of Vrijetijdsmanagement.

Ons streven is het maximale uit onze evenementen te halen en jij vindt het te gek om hieraan te kunnen bijdragen. Dit doen wij op basis van duidelijke doelstellingen en plannen, maar steken daarbij wel elke dag gewoon onze handen uit de mouwen. Je leert hier door ervaring en krijgt de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.

Jij hebt een pragmatische instelling en een passie voor het organiseren van evenementen. Je bent leergierig, creatief, een aanpakker en kan goed zelfstandig werken.

Hoe ziet jouw dag er uit?

Je werkt (onder begeleiding) zelfstandig mee met de productiewerkzaamheden voor onze evenementen. Je ondersteunt bij het bestellen van de benodigde materialen voor een event, bij het opstellen van het draaiboek en het indelen van personeel en vrijwilligers. Er moet entertainment worden gezocht en social media worden ingezet. Natuurlijk ben je ook aanwezig bij onze evenementen om ter plaatse te ondersteunen. Je denkt mee over de invulling van het event en helpt bij het vinden en aansturen van eventvrijwilligers. Soms is dat in een weekend of op een avond.

Stageperiode

Onze acties en evenementen vinden gedurende het hele jaar plaats. Samen met jou bespreken wij graag de mogelijkheden.

Een inspirerende stageplek met veel zelfstandigheid en afwisseling in een inspirerende werkomgeving. Je komt in een warm team terecht en krijgt alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Wij bieden een passende stagevergoeding en je hebt recht op vakantiedagen.

Tijdelijk

01-07-2023