Hartstichting

Iedereen een gezond hart. Voor nu én voor later.

Stagiair Evenementen

De Hartstichting
De Hartstichting is begonnen aan een nieuwe strategische periode. In een uitdagende tijd: Nederland telt nu 1,7 miljoen mensen met een hart- of vaataandoening. Doen we niets, dan groeit dit aantal binnen acht jaar tot tenminste 2,6 miljoen. Deze ontwikkeling een halt toeroepen vereist een stevige en vooral concrete ambitie om de urgentie van hart- en vaatziekten op de kaart te zetten. Een ambitie oog voor verschillen: man-vrouw verschillen, culturele verschillen en welstandsverschillen.

Binnen ons team Evenementen & Zakelijk hebben wij vanaf de zomerperiode 2024 plek voor enthousiaste studenten die graag in contact staan met mensen en op zoek zijn naar een uitdagende meewerk stageplek.

Stagiair Evenementen

• 32 - 40 uur per week
  • 3 - 6 maanden beschikbaar
  • Locatie Den Haag

Wat maakt de stage bijzonder?

Wij bieden een mooie leerervaring bij een organisatie die er toe doet. Als stagiair evenementen krijg je alle ruimte om je verder te ontwikkelen en ziet geen dag er hetzelfde uit. Je ondersteunt zelfstandig onder begeleiding van een Eventmanager het team zo breed mogelijk bij alles wat er komt kijken bij het organiseren van onze events waaronder CYCLE en de 11Strandentocht. Dit zit met name in de voorbereidingen zoals het opstellen van een draaiboek, het indelen van personeel en vrijwilligers, maar natuurlijk ben je ook bij de events aanwezig om ter plaatse te ondersteunen. Dit kan ook in de avonden of weekenden zijn. De ene dag bestel en koop je eventmaterialen in, de andere dag bedenk je hoe we onze social kanalen kunnen inzetten of zoek je entertainment om in te zetten. Je hebt veel contact met onze deelnemers via telefoon, social media en email en help mee aan het verbeteren van de eventwebsites.

Profiel
Ons streven is het maximale uit onze evenementen te halen en jij vindt het te gek om hieraan te kunnen bijdragen. Dit doen wij op basis van duidelijke doelstellingen en plannen, maar steken daarbij wel elke dag gewoon onze handen uit de mouwen. Je leert hier door ervaring en krijgt de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Jij hebt een pragmatische instelling en een passie voor het organiseren van evenementen. Je bent leergierig, creatief, hands-on en kan goed zelfstandig werken. Je volgt een opleiding richting Hospitality, Event-, Facility-, Media en Entertainment- , Marketing & communicatie of Vrijetijdsmanagement. Onze voorkeur gaat uit naar een aanstelling voor 32 tot 40 uur per week voor een periode van minimaal 3 maanden. Onze acties en evenementen vinden plaats gedurende het hele jaar.

Wat bieden wij?
Een inspirerende stageplek met veel zelfstandigheid en afwisseling in een inspirerende werkomgeving. Je komt in een warm team terecht met veel bevlogen collega’s en krijgt alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Wij bieden een passende stagevergoeding en je hebt recht op vakantiedagen.

Meer informatie of belangstelling om bij ons stage te lopen?
Wil je meer informatie over de mogelijkheden, neem dan contact op met Annelieke Bosma, Eventmanager op 070-3155581. Ben je enthousiast geworden en wil je bij ons stage lopen? Dan komen wij graag in contact en kijken wij uit naar jouw reactie. Samen bespreken we of er een passende stageplek beschikbaar is.

Vacature delen via:

Regio: