Functioneel Beheerder

De Hartstichting is een toonaangevend gezondheidsfonds met een grote ambitie om bij te dragen aan oplossingen om harten gezond te houden, hart- en vaatproblemen eerder op te sporen en steeds beter te behandelen. Al meer dan 55 jaar doet de Hartstichting er alles aan om de harten van Nederland iedere dag te laten kloppen. We investeren in onderzoek en innovatie in preventie en zorg. De sleutel tot succes is hierbij versnelling en betrokkenheid, van zowel het publiek als de zorgprofessionals en andere belangrijke stakeholders.

De digitale dienstverlening is toonaangevend in de gezondheidssector en dat uit zich in toepassingen van nieuwe technologie zoals bijvoorbeeld chatbots en artificial intelligence.

Voor ons team Shared Services, dat onderdeel is van de afdeling Bedrijfsvoering, zoeken wij per direct een:

Functioneel Beheerder | 32 - 36 uur

• Jaarcontract met uitzicht op verlenging

die in staat is de eindgebruiker centraal te stellen en een grote passie heeft voor het beheren van applicaties om het maximale uit onze dienstverlenging te halen.

Als functioneel beheerder bewaak jij de beschikbaarheid en bruikbaarheid van diverse bedrijfsapplicaties. Hierbij richt je je - naast andere applicaties - met name de verdere ontwikkeling van hartstichting.nl: onze website met een miljoenenpubliek en hét platform waarmee heel Nederland continu in een gezond hart investeert. Je bent in staat de applicaties naar een hoger niveau te tillen en je hebt perspectief voor de toekomst wat betreft doorontwikkeling en innovatie.

Je werkt vanuit deze verantwoordelijkheid intensief samen met de contentmanagers en product owner binnen team Digital & Klantinteracties. Vanzelfsprekend werk je nauw samen met je directe collega’s van ICT zodat je kennis opdoet van alle applicaties.

In deze servicegerichte functie ben je met jouw directe collega’s het centrale aanspreekpunt voor het gebruik van alle applicaties binnen de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de applicaties door continue samen te werken met alle in- en externe stakeholders. Dit doe je door het:

• Gezamenlijk uitvoeren en bewaken van de beheercyclus van de te beheren informatiesystemen;
  • Actief signaleren van kansen en bedreigingen m.b.t. de informatievoorziening en hier in overleg met de belanghebbenden opvolging aan geven;
  • Documenteren, beheren, handhaven en verbeteren van het beheerproces;
  • Onderhouden van contacten met leveranciers en het aansturen van externe developers ten aanzien van preventief, correctief en adaptief beheer;
  • Participeren in projecten die betrekking hebben op het in stand houden en verder ontwikkelen van onze informatievoorziening.

Om deze functie tot een succes te maken is het belangrijk dat je goede communicatieve vaardigheden hebt en zowel zelfstandig als in teamverband kunt werken. Verder laat jij je niet afschrikken door complexe vraagstukken en beschik je over een grote dosis probleemoplossend vermogen. Daarnaast vragen wij:

• een HBO werk- en denkniveau bij voorkeur in een technisch en/of bedrijfskundige richting;
  • aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van website development en content managementsystemen;
    • kennis van de back- en front end van websites,
    • bekend met het werken met een backlog en OTAP,
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • kennis van én ervaring met ticketsystemen;
  • kennis van én ervaring met de Prince2 en Agile/ Scrum projectmethodiek is een pré;
  • kennis van én ervaring met BiSL en ITIL certificering is een pré.

We bieden je de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen een professionele en mensgerichte organisatie.

• Je krijgt een jaarcontract voor 32 – 36 uur per week met uitzicht op verlenging;
  • Een brutosalaris dat ligt tussen de € 2.929 - € 4.106 per maand (o.b.v. 40 uur en relevante werkervaring);
  • 30 vakantiedagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling (40 uur);
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijke vakantiegeld;
  • Reiskostenregeling, gunstige pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en studiekostenregeling.

Werken bij de Hartstichting is meer dan alleen een baan. Vanuit onze gedrevenheid en met enthousiaste mensen en teams zetten we ons in voor een gezond hart voor iedereen.
Onze manier van werken is transparant, betrokken, professioneel en warm. We vinden het belangrijk om “van nu” te zijn. Dit zie je terug in onze werkwijze, campagnes en communicatie. We willen dat hartpatiënten het maximale uit het leven kunnen halen. Van onze medewerkers vragen we het maximale uit hun baan te halen, niet zozeer in uren, maar vooral in motivatie.

Ons kantoor ligt in Den Haag, direct aan de A12 en dichtbij station Ypenburg. In deze bijzondere tijd van corona werken wij voornamelijk vanuit huis. We plannen regelmatig online meetings om goed met elkaar in contact te blijven. Natuurlijk zorgen wij ervoor dat je goed wordt ingewerkt en snel je weg vindt binnen onze organisatie. Uiteraard roken wij niet bij de Hartstichting en hebben wij aandacht voor een gezonde leefstijl.

De Hartstichting is verkozen tot beste werkgever in de categorie Goede Doelen en daar zijn wij super trots op! Dit keurmerk is toegekend op basis van een beoordeling door onze medewerkers. Wij onderscheiden ons van andere werkgevers door te luisteren naar de feedback en ideeën van onze medewerkers om zo continu te verbeteren.

Diversiteit en gendergelijkheid zijn belangrijke thema’s binnen de Hartstichting. Daarom moedigen wij iedereen aan om te solliciteren - ongeacht geslachtsidentiteit, seksuele geaardheid, ras, religie of cultuur. De Hartstichting streeft ernaar talent aan te trekken dat niet alleen past bij de functie, maar ook een representatie is van onze samenleving.

31-07-2021

z.s.m.