Medewerker Facilitair

De Hartstichting is een toonaangevend gezondheidsfonds met een grote ambitie om bij te dragen aan oplossingen om harten gezond te houden, snelle hulp te bieden als iedere minuut telt, hartproblemen eerder op te sporen en steeds beter te behandelen. Al meer dan 55 jaar doen wij er alles aan om de harten van Nederland iedere dag te laten kloppen. We investeren in onderzoek en innovatie op het gebied van preventie en zorg. Maar net zo belangrijk vinden wij het om Nederlanders te helpen hun hart te kennen en goed voor hun hart te zorgen. De sleutel tot succes is hierbij versnelling en betrokkenheid, van zowel het publiek als de zorgprofessionals en andere belangrijke stakeholders. Voor ons team Shared Services zijn wij ter ondersteuning van onze facilitaire processen op zoek naar een:

Medewerker Facilitair | 32 uur

• Jaarcontract, met uitzicht op verlenging

Wat je gaat doen

Als facilitair medewerker is bijna geen dag hetzelfde. Je ondersteunt daar waar je nodig bent. De ene dag verbouw je een vergaderzaal vanwege een meeting op kantoor, de andere dag ondersteun je bij het aansluiten van de apparatuur voor een online of hybride overleg. Regelmatig is jouw hulp weer nodig bij het oplossen van een storing in het pand of verricht je kleine onderhoudswerkzaamheden. Zijn er grotere problemen dan schakel je een externe partij in. Indien nodig ondersteun je bij de voorbereiding van onze events op locatie of schakel je externe logistieke hulp in. Dagelijks verwerk je de in- en uitgaande post en indien nodig ondersteun je de organisatie met  reprowerkzaamheden. Je hebt veel contact met alle collega’s en zorgt ervoor dat zij beschikken over de juiste middelen om goed vanuit huis en op kantoor te kunnen werken. Daarnaast verricht je magazijnwerkzaamheden, verzorg je het voorraadbeheer en plaats je bestellingen als dat nodig blijkt. Je bent ook lid van het Bedrijfshulpverleningsteam (BHV) en zorgt op die manier met een groep BHV collega’s voor de veiligheid van onze ongeveer 150 medewerkers.

Kortom in deze veelzijdige en uitdagende functie, weet jij jouw collega’s te ondersteunen en ontzorgen. Door jouw inzet lopen onze facilitaire processen op rolletjes. Daarnaast krijg je alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en voorstellen te doen ter verbetering van de bestaande processen of daar waar je knelpunten signaleert.

Profiel

Om deze functie tot een succes te maken heb je een hand-on instelling, ben je klantgericht ingesteld en denk je in oplossingen. Jij kent en begrijpt de wensen en behoeften van de organisatie. Je werkt zorgvuldig en hebt aandacht voor details. Daarnaast vragen wij:

• Een afgeronde opleiding op vmbo/mbo niveau, in een technische en/of logistieke richting;
  • Basiskennis van technische installaties en apparatuur en de daarbij horende veiligheidsvoorschriften;
  • Aantoonbare ervaring met en kennis van administratieve processen;
  • Ervaring en affiniteit met kantoorautomatisering om te ondersteunen bij hybride vergaderingen en andere inzet van IT  op locatie;
  • Het bezit van een BHV certificaat of de bereidheid om dit te behalen.

We bieden je de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen een professionele en mensgerichte organisatie. Je krijgt een jaarcontract voor 32 uur per week met uitzicht op verlenging. Wij werken in een hybride werkvorm, zowel thuis als op kantoor. Op basis van de aard van de werkzaamheden, zal deze functie grotendeels op kantoor worden uitgevoerd.

• Je brutosalaris ligt tussen de € 2.369 - € 2.937 per maand (o.b.v. 40 uur en relevante werkervaring);
  • Je krijgt 30 vakantiedagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling(40 uur);
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijke vakantiegeld;
  • Reiskostenregeling, gunstige pensioenregeling, collectieve zorgverzekering, studiekostenregeling en een flexibele feestdag.

Werken bij de Hartstichting is meer dan alleen een baan. We zijn stuk voor stuk enthousiaste ambassadeurs die samen werken aan onze droom: Iedereen een gezond hart! Dat vertaalt zich in een werkwijze die zich kenmerkt door professionaliteit, gedrevenheid en betrokkenheid. Onze campagnes, evenementen en andere communicatie-uitingen zijn eigentijds en motiverend, en spreken een groot publiek aan. Of je nu preventief met je gezondheid bezig bent of als hartpatiënt de beste behandeling wilt, de Hartstichting ondersteunt je. Precies díe ambitie vragen wij van jou als je bij de Hartstichting komt werken.

Ons kantoorpand is gevestigd in Den Haag, direct aan de A12 en op loopafstand van station Ypenburg. Binnen de Hartstichting werken we hybride. Ons kantoor biedt fijne werkplekken en is de plaats om collega’s te spreken en te ontmoeten. Kom je bij ons werken, dan staan we natuurlijk garant voor een goede inwerkperiode zodat jij snel je weg vindt binnen onze organisatie. We roken niet bij de Hartstichting en streven een gezonde en actieve leefstijl na.

De Hartstichting is in 2022 voor de derde keer op rij verkozen tot beste werkgever in de categorie Goede Doelen en daar zijn wij super trots op! Dit keurmerk is toegekend op basis van een beoordeling door onze medewerkers. Wij onderscheiden ons van andere werkgevers door te luisteren naar de feedback en ideeën van onze medewerkers om zo continu te verbeteren.

Wij zijn een inclusieve werkgever die alle medewerkers in staat stelt om zich gewaardeerd en gerespecteerd te voelen. Werk is een groot onderdeel van het leven. Het is dan ook logisch dat je veel tijd besteedt met jouw collega’s. Wij vinden het daarom belangrijk dat iedereen zich welkom voelt bij de Hartstichting en creëren een bedrijfscultuur waarin iedereen zichzelf kan zijn.

30-09-2022

Juriaan Reesink Team manager Shared Services