Online Marketeer met hart voor digital

Digital Marketeer

Ben jij een echte data nerd en ga jij het gebruik en conversies van onze digitale kanalen laten groeien? Heb je ervaring met agile werken? En wil je vooral ook zelf groeien? Dan is dit de baan voor jou!

De Hartstichting is een toonaangevend gezondheidsfonds met een grote ambitie om bij te dragen aan oplossingen om harten gezond te houden, snelle hulp te bieden als iedere minuut telt, hartproblemen eerder op te sporen en steeds beter te behandelen. Al meer dan 55 jaar doen wij er alles aan om de harten van Nederland iedere dag te laten kloppen. We investeren in onderzoek en innovatie op het gebied van preventie en zorg.

Maar net zo belangrijk vinden wij het om Nederlanders te helpen hun hart te kennen en goed voor hun hart te zorgen. De sleutel tot succes is hierbij versnelling en betrokkenheid, van zowel het publiek als de zorgprofessionals en andere belangrijke stakeholders. Voor het team Digital & klantrelaties (17 personen) zijn wij op zoek naar een:

Digital marketeer hartstichting.nl

• 40 uur per week
  • Standplaats Den Haag (50/50 vanuit huis en op kantoor)

Wat ga je doen?

Wie ben jij?

• Je geeft graag de leiding aan uitdagende agile projecten om onze gebruikers steeds een betere beleving te geven over de verschillende touchpoints.
  • Je bent commercieel, ambitieus, analytisch en data driven;
  • Je houdt van de technische kant van digital marketing en heb ervaring met CRO;
  • Je deelt graag jouw kennis met andere collega's en je bent eager om meer te leren;
  • Je hebt 4 of meer jaar werkervaring in digital marketing;
  • Je bent handig met o.a. Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Data Studio en Hotjar. En, je hebt een growth marketing mindset.

Wat bieden wij?

Een super afwisselende baan in een leuk en professioneel team. Je krijgt de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen een ambitieuze en maatschappelijk relevante gezondheidsorganisatie. Binnen en buiten het team  krijg je de ruimte om jouw ideeën en concepten uit te werken, samen met veel gedreven marketingcollega’s. Je krijgt de kans om naast je reguliere werkzaamheden veel kennis en ervaring op te doen in projecten met zeer deskundige digital marketing experts.

• Een aanstelling op basis van een jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling.
  • Een salaris tussen € 3.446,- en € 4.937,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (40 uur) afhankelijk van relevante werkervaring
  • 30 vakantie dagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling en 1 flexibele feestdag
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijk vakantiegeld
  • Reiskostenregeling, gunstige pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en studiekostenregeling

Onze organisatie

Werken bij de Hartstichting is meer dan alleen een baan. We zijn stuk voor stuk enthousiaste ambassadeurs die samen werken aan onze droom: Iedereen een gezond hart! Dat vertaalt zich in een werkwijze die zich kenmerkt door professionaliteit, gedrevenheid en betrokkenheid. Onze campagnes, evenementen en andere communicatie-uitingen zijn eigentijds en motiverend, en spreken een groot publiek aan. Of je nu preventief met je gezondheid bezig bent of als hartpatiënt de beste behandeling wilt, de Hartstichting ondersteunt je. Precies díe ambitie vragen wij van jou als je bij de Hartstichting komt werken.

Ons kantoorpand is gevestigd in Den Haag, direct aan de A12 en op loopafstand van station Ypenburg. Binnen de Hartstichting werken we hybride. Ons kantoor biedt fijne werkplekken en is de plaats om collega’s te spreken en te ontmoeten. Samen met je teammanager bepaal je wat de beste verdeling thuis- en kantoorwerk is met als richtlijn een 50/50% verdeling. Een gezonde werkplek, zowel thuis als op kantoor, wordt gefaciliteerd. Kom je bij ons werken, dan staan we natuurlijk garant voor een goede inwerkperiode zodat jij snel je weg vindt binnen onze organisatie. We roken niet bij de Hartstichting en streven een gezonde en actieve leefstijl na.

De Hartstichting is in 2022 voor de derde keer op rij verkozen tot beste werkgever in de categorie Goede Doelen en daar zijn we trots op! Dit keurmerk is toegekend op basis van een beoordeling door onze medewerkers. Wij onderscheiden ons van andere werkgevers door te luisteren naar de feedback en ideeën van onze medewerkers om zo continu te verbeteren.

Wij zijn een inclusieve werkgever die alle medewerkers in staat stelt om zich gewaardeerd en gerespecteerd te voelen. Werk is een groot onderdeel van het leven. Het is dan ook logisch dat je veel tijd besteedt met jouw collega’s. Wij vinden het daarom belangrijk dat iedereen zich welkom voelt bij de Hartstichting en creëren een bedrijfscultuur waarin iedereen zichzelf kan zijn.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst.

Vast contract, onbepaalde tijd

31-12-2022