Projectmedewerker Hart voor de Zaak

De Hartstichting is een toonaangevend gezondheidsfonds met een grote ambitie om bij te dragen aan oplossingen om harten gezond te houden, snelle hulp te bieden als iedere minuut telt, hartproblemen eerder op te sporen en steeds beter te behandelen. Al meer dan 55 jaar doen wij er alles aan om de harten van Nederland iedere dag te laten kloppen. We investeren in onderzoek en innovatie op het gebied van preventie en zorg. Maar net zo belangrijk vinden wij het om Nederlanders te helpen hun hart te kennen en goed voor hun hart te zorgen. De sleutel tot succes is hierbij versnelling en betrokkenheid, van zowel het publiek als de zorgprofessionals en andere belangrijke stakeholders.

Binnen het team Strategische Relaties nemen de langdurige samenwerkingsverbanden met onze relaties en strategische partners een belangrijke plaats in. Voor ons MKB programma Hart voor de Zaak zoeken wij per direct een

Projectmedewerker | 32 uur per week

• Jaarcontract met uitzicht op verlenging
  • Standplaats Den Haag (hybride werken)

die dagelijks onze MKB klanten met veel enthousiasme en servicegerichtheid bedient en behoudt voor de organisatie. Het is een uitdagende baan voor een ervaren, ondernemende en proactieve projectmedewerker die moeiteloos contacten weet te leggen.

Als Projectmedewerker ben je lid van het projectteam en werk je binnen het team Strategische Relaties. Je ondersteunt en denkt pro actief mee met de  Programmamanager MKB en voert projectmatige werkzaamheden uit. Zo ben je het eerste aanspreekpunt voor de diverse in- en externe klanten ten aanzien van de verzilvering van onze verschillende proposities. Op het moment dat de klant aan boord is, kom jij in actie. Intern verzorg je de communicatie van het project en ben je onder leiding van de Programmamanager en samen met je collega projectmedewerker de schakel tussen de verschillende teams die samenwerken in het project.

Als Projectmedewerker MKB ben jij:

• Op zoek naar een uitdagende verantwoordelijke baan;
  • Enthousiast, proactief en servicegericht;
  • Communicatief sterk (mondeling en schriftelijk);
  • Een echte relatie bouwer; je vindt het leuk om je klant te leren kennen en te behouden;
  • Ondernemend, creatief en ervaren in het ondersteunen van projecten;
  • Analytisch en resultaatgericht;
  • Een energieke zelfstarter die gestructureerd te werk gaat.

Kennis en ervaring

• Minimaal Hbo werk- en denkniveau met een afgeronde commerciële opleiding;
  • Ervaring met projectondersteuning;
  • Kennis van Microsoft Office programma’s, CRM en Customer journeys;
  • Up-to-date kennis van en inzicht in de MKB doelgroep;
  • Affiniteit met het werk van de Hartstichting.

We bieden je de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen een professionele en mensgerichte organisatie. Je krijgt een jaarcontract voor 32 uur per week met uitzicht op verlenging. Wij werken in een hybride werkvorm, zowel thuis als op kantoor.

• Je brutosalaris ligt tussen de € 3.012,- en  € 4.222,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur en relevante werkervaring);
  • Je krijgt 30 vakantiedagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime aanstelling (40 uur);
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijke vakantiegeld;
  • Reiskostenregeling, gunstige pensioenregeling, collectieve zorgverzekering, studiekostenregeling en een flexibele feestdag.

Werken bij de Hartstichting is meer dan alleen een baan. We zijn stuk voor stuk enthousiaste ambassadeurs die samen werken aan onze droom: Iedereen een gezond hart! Dat vertaalt zich in een werkwijze die zich kenmerkt door professionaliteit, gedrevenheid en betrokkenheid. Onze campagnes, evenementen en andere communicatie-uitingen zijn eigentijds en motiverend, en spreken een groot publiek aan. Of je nu preventief met je gezondheid bezig bent of als hartpatiënt de beste behandeling wilt, de Hartstichting ondersteunt je. Precies díe ambitie vragen wij van jou als je bij de Hartstichting komt werken.

Ons kantoorpand is gevestigd in Den Haag, direct aan de A12 en op loopafstand van station Ypenburg. Binnen de Hartstichting werken we hybride. Ons kantoor biedt fijne werkplekken en is de plaats om collega’s te spreken en te ontmoeten. Kom je bij ons werken, dan staan we natuurlijk garant voor een goede inwerkperiode zodat jij snel je weg vindt binnen onze organisatie. We roken niet bij de Hartstichting en streven een gezonde en actieve leefstijl na.

De Hartstichting is in 2022 voor de derde keer op rij verkozen tot beste werkgever in de categorie Goede Doelen en daar zijn wij super trots op! Dit keurmerk is toegekend op basis van een beoordeling door onze medewerkers. Wij onderscheiden ons van andere werkgevers door te luisteren naar de feedback en ideeën van onze medewerkers om zo continu te verbeteren.

Wij zijn een inclusieve werkgever die alle medewerkers in staat stelt om zich gewaardeerd en gerespecteerd te voelen. Werk is een groot onderdeel van het leven. Het is dan ook logisch dat je veel tijd besteedt met jouw collega’s. Wij vinden het daarom belangrijk dat iedereen zich welkom voelt bij de Hartstichting en creëren een bedrijfscultuur waarin iedereen zichzelf kan zijn.

Deze vacature is tegelijkertijd in- en extern geplaatst. Bij gelijke geschiktheid gaan interne kandidaten voor.

09-12-2022

Den Haag (hybride werken)

Marieke Dekker