Hartstichting

Ben jij bevlogen, commercieel ingesteld en toe aan een 2e of 3e stap in je carrière? Zit coördineren en ondersteunen in je bloed, heb jij hart voor de klant en vind je het fijn om een relatie op te bouwen met de klant? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Projectmedewerker MKB

De Hartstichting werkt aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te maken, zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit. Onze ambitie: ervoor zorgen dat we hart- en vaatziekten eerder kunnen herkennen, opsporen en beter behandelen. Daartoe ondersteunt de Hartstichting wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting en werkt aan verbeteringen in de zorg en hulpverlening om zo hart- en vaatziekten verder terug te dringen. De sleutel tot succes ligt hierbij in twee woorden: betrokkenheid en versnelling.

De Hartstichting wil als toonaangevende en innovatieve ANBI-speler meebewegen met deze veranderingen. Onze ambities zijn groot waarbij langdurige samenwerkingsverbanden met onze relaties en strategische partners een belangrijke plaats innemen. Voor een van deze samenwerkingen  zoeken wij een

PROJECTMEDEWERKER met commerciële passie

• 24 uur per week
  • Per direct
  • Tijdelijke aanstelling tot 1 januari 2020, met mogelijke verlenging
  • Standplaats Den Haag

die zich gaat richten op de ondersteuning van onze MKB klanten. Een innovatief project waarmee de Hartstichting het hart van de MKB-er aan het veroveren is. Het is een uitdagende baan voor een ervaren, enthousiaste en ondernemende projectmedewerker die van aanpakken weet. Je schroomt niet om de telefoon op te pakken om onze MKB klanten zo goed mogelijk te bedienen.

Als Projectmedewerker MKB ben jij:

• Op zoek naar een uitdagende verantwoordelijke baan;
  • Enthousiast, servicegericht en pas tevreden met het beste resultaat;
  • Communicatief sterk (mondeling en schriftelijk);
  • Ondernemend, creatief en ervaren in het ondersteunen van projecten;
  • Analytisch en resultaatgericht;
  • Vooruitstrevend en scherp en sensitief in het zien en benutten van kansen;
  • Een energieke zelfstarter en een doorzetter.

Kennis en ervaring

• Minimaal HBO werk- en denkniveau met een afgeronde commerciële opleiding;
  • Ervaring met projectondersteuning;
  • Bekend met het opzetten en bewaken van processen;
  • Kennis van Microsoft Office programma’s, CRM en Customer journeys;
  • Up-to-date kennis van en inzicht in de MKB doelgroep;
  • Affiniteit met het werk van de Hartstichting (gezonde voeding, wetenschappelijk-medisch onderzoek, de ‘6 minuten zone’, rookvrij campagne, etc.) en kennis van marketingcommunicatie is een pré.

Wat ga je doen?

Als Projectmedewerker ben je lid van het projectteam en werk je binnen het team Strategische Relaties. Je ondersteunt de Relatiemanager / Projectleider MKB en voert projectmatige werkzaamheden uit. Zo ben je het eerste aanspreekpunt voor de diverse interne en externe klanten ten aanzien van de verzilvering van onze verschillende proposities. Op het moment dat de klant aan boord is kom jij in actie. Intern verzorg je de communicatie van het project en ben je onder leiding van de projectleider de schakel tussen de verschillende teams die samenwerken in het project. Verder ga je aan de slag met customer journeys en verleen je algemene ondersteuning aan het projectteam.

Wat bieden wij?

• De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen een professionele en mensgerichte organisatie;
  • Een tijdelijke aanstelling voor 24 uur per week tot eind 2019, met de mogelijkheid tot verlenging;
  • Een salaris tussen € 2.808 - € 3.935 euro (40 uur) afhankelijk van relevante werkervaring;
  • 30 vakantie dagen en 22 vitaliteitsuren op basis van een fulltime (40 uur) aanstelling;
  • Eindejaarsuitkering, naast het wettelijk vakantiegeld;
  • Reiskostenregeling, gunstige pensioenregeling, collectieve zorgverzekering en studiekostenregeling.

Uiteraard roken wij niet bij de Hartstichting en hebben wij aandacht voor een gezonde leefstijl.

Contact

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marieke Dekker, Relatiemanager MKB op 06-12872621 op vrijdag 12 april tussen 13:00 en 15:00 uur en op maandag 15 april tussen 09:00 en 11:00 uur.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.

Vacature delen via:

Referentienummer: